zondag 31 januari 2010

alweer een award



Ik heb deze award gekregen van Hilde, Ans en Petra, je vind hun in mijn bloglijst!
Dames heel hartelijk bedankt!
Er zijn een paar regels om ervoor te zorgen dat de award rond blijft gaan:
*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

Nou dan hier 7 dingen over mij die jullie nog niet weten:

*1 ik werk in de thuiszorg (huishoudelijke hulp)
*2 ik speel darts in competitieverband
*3 ik zit op zumba
*4 winkelen is niet bepaald mijn hobby alleen als het scrapbookwinkels zijn.
*5 af en toe kan ik erg gek en melig zijn!
*6 naar de voetbalwedstrijden van mijn zoon kijken vind ik erg leuk
*7 binnenkort gaat mijn dochter concoursen doen bij de marjorettes en dan ga ik daar ook
met plezier naar kijken.

Ik ga de award doorgeven aan: ja dat wordt moeilijk ik heb hem al van 3 verschillende ontvangen en degenen die ik ken hebben hem ook al ontvangen, dus eenieder die hem nog niet heeft gun ik hem van harte!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten